Silnik cąlkiem elastyczny jak na diesla. W mieście spisuje się bardzo dobrze, poza miastem przydało by sie parę koni więcej, ale przecież to dostawczak a nie wyścigowka.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą gładko.
4,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest zadowalajaca duże boczne lusterka oraz przednia szyba zaspewniają odpowiednią widocznosc.
5,0
Ergonomia
Kabina wygodna, wszyko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimy nie ma ale no cóż za te pieniądze wymagać, w zime nagrzewa się calkiem szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy troszke mogłoby być więcej miejsca, problemy moga miec osoby powyż. 190 cm wzrostu
3,0
Wyciszenie
Z wyciszeniem jest przeciętnie, choć ja sie przyzwyczaiłem ,powyż 120km/h robi się głośno, przy standardowej instalacji audio, trzeba dac prawie na maxa żeby cos śłyszeć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na te gabarety jest ekonomiczny przy ostrzejszej jeździe w miescie 10/100l , trasa 7-8/100
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę można było w tamtych czasach kupic Citroena Belingo, albo Kangoo,ale to są maleństwa , droższy był o prawie 10 tys Lublin który się nie umywa do Pregio.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd lista usterek jest dosć krótka, najkosztowniejszą naprawą była wymiana wahaczy przy 70000km , ale to te polskie drogi. Oprócz tego czasami szwankowł włącznik świateł i oderwał się plastik przy bocznej szybie, jak na prawie 7 lat uważam że auto jest małoawaryjne.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak już wczesniej wspomniałem wymiana wahaczy przy 70000km , z powazniejszych usterek to by bylo na tyle.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 D 84KM 62kW
[l/100km]