Zawiodłem się. Miałem wcześniej terenowy KIA i był jakby innej jakości. Mam też w firmie podobny samochód do Prego Hyundaia H100. Jest to zupelne przeciwieństwo pod względem jakosci, wogóle się narazie niepsuje. Był tez droższy...
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bezawaryjny, szkoda że cała reszta przeciwnie. Kultura pracy silnika jak na samochód dostawczy tej klasy ujdzie.
2,0
Skrzynia biegów
Niedobrze, blokują się biegi, nie wchodzi wsteczny.
1,0
Układ jezdny
Tutaj jest niestety tragedia. Na zaśnieżonej drodze na pewno się nie utrzyma. Z towarem w zakrętach ostrożnie bo wpada w taki podskakujacy poślizg. Zawieszenie bardzo słabe, tzn na europejskie drogi pewnieby sie nadawało. Co 100tyś konieczna wymiana wszzystkich elementów.
Komfort
2,0
Widoczność
Na co liczyć w blaszaku....
3,0
Ergonomia
To samochód do pracy, alepowinno być troche lepiej.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy 90-100tyś zepsuła sie dmuchawa, na szczęscie jeszcze na gwarancji.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak się jedzie w 2 może być, to trzecie siedzenie to nie wiem po co i dla kogo. Może dla Koreańczyka :)
2,0
Wyciszenie
Głośny, ale nie on jeden. Słychać też pracę nadwozia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok 10-12l/100km w mieście. Koszty jak w każdym ASO. Ogólnie stacje obsługi dobrze wypadają.
2,0
Stosunek jakość/cena
Jeden wniosek: Kto oszczędza płaci 2x. Poszukajcie czegoś innego.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodność to niestety najsłabszy punkt tego auta. Leci prawie wszystko. Najgorzej z zawieszeniem, drogie cześci (ale we wszystkich dostawczych nie są tanie) i niestety trzeba je często kupować.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najsłabsze zawieszenie. Bardzo odradzam nawet powolną probę zaatakowania krawężnika przy parkowania jeżeli jest max obciażenie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 D 84KM 62kW
[l/100km]