Silnik
: 2.7D to mutant wśród wszystkich mutantów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Wszystko spawane, konserwowane i piaskowane na bieżąco.
Inne
: Synchronizator skrzyni biegów wymieniany aż pięć razy.
4,0
Całokształt
Samochód w naszych rękach od nowości od połowy 2000 roku, służy we współdzielni mieszkaniowej do dzisiaj, powoli zaczynamy się rozglądać za czymś nowszym i większym.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezawodny!!! Jeszcze na fabrycznym bloku
3,0
Skrzynia biegów
Pięć razy musieliśmy wymieniać synchronizator w skrzyni, ponieważ jest to najbardziej usterkowa rzecz w tym aucie, po piątej wymianie synchronizatora jest lepiej.
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Karoseria po synchronizatorze skrzyni biegów to najgorsza rzecz, prawie wszystko było spawane, konserwowane i piaskowane, od nowości po ponad trzech latach karoseria zaczęła rdzewieć, na szczęście to wszystko się to już uspokoiło.
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Odpadające plastiki i szybko wycierające się rysunki ze przycisków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Wyciszenie gorsze niż ten cały samochód, od nowości wyciszenie jest kiepskie, bez względu na to, które się wyciszenie da.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 D 84KM 62kW
[l/100km]