Wersja GT-Line 1.2 z LPG fabrycznym:
osiągi zgodnie z oczekiwaniami, samochód b. ładny, przyjemnie się prowadzi, spalanie jest nieco powyżej oczekiwań (8,5l/100km LPG w mieście, 7-12l/100km w trasie - niemal liniowo rośnie wraz ze wzrostem prędkości), trwałość niektórych elementów wnętrza jak plastiki piano black raczej kiepska, kierownica i siedzenia b. wygodne, ergonomia obsługi multimediów (android auto + spory ekran) na plus, skrzynia biegów poniżej oczekiwań (biegi niekiedy - zwłaszcza wsteczny - wchodzą średnio płynnie).
Wrażenia
4,0
Silnik
Mógłby być mocniejszy, ale do miasta 84 km dają radę.
3,0
Skrzynia biegów
Tu jednak minus, skrzynia powinna działać płynniej.
5,0
Układ jezdny
Jak na możliwości silnika 1.2 to ciężko wyprowadzić auto z równowagi, można się trochę pobawić na zakrętach.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Mega wygodne sterowanie głosowe multimediami + z kierownicy - ale tylko poprzez Android Auto. Wszystkie przełączniki prawidłowo rozmieszczone i wygodne. Tutaj naprawdę się KIA postarała.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja i ogrzewanie regulowane do 0,5 stopnia działają bardzo dobrze. Podgrzewana kierownica i siedzenia - jest naprawdę wydajne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ten segment naprawdę sporo miejsca.
3,0
Wyciszenie
Cóż, w trasie da się rozmawiać do max. 120 km/h, później można co najwyżej ze sobą.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DOHC 84KM 62kW
[l/100km]