Układ hamulcowy
: Na wszystkich kołach hamulce tarczowe - hamowanie jak żyleta.
4,0
Całokształt
Świetne autko do miasta, świetne wyposażenie w standardzie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na wolnych obrotach niesłyszalny w kabinie. W trasie przy 110 km/h przyjemne mruczenie.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem, aby wrzucić wsteczny trzeba puścić sprzęgło i wcisnąć jeszcze raz - często tak się dzieje po uruchomieniu samochodu, gdy mamy wciśnięte sprzęgło. Wiele samochodów tak ma ze wstecznym więc to kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Układ jezdny
Super czułe w zakrętach, przyzwoicie na nierównościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze, żaden słupek nie przeszkadza. Auto krótkie, łatwe do wyczucia z przodu. Nie potrzeba czujników parkowania, tam gdzie szyba tylna tam koniec auta :)
5,0
Ergonomia
Jak na klasę A jest świetnie. Fotele rewelacyjne w standardzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, klimatyzacja również działa sprawnie i bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo dobrze. Z tyłu: wygodnie dla osób o średnim wzroście, wyżsi nagimnastykują się z wejściem, ale gdy już będą w środku podróż jest w porządku.
5,0
Wyciszenie
Małe autko miejskie, niesłyszalne w staniu w korkach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza miastem, letnie opony, lato, droga bez nachyleń, piąty bieg, 110 km/h - 4.8 km/h, 90-100 km/h - 4.5 l/100km, 80 km/h - 4.1 l/100km. Miasto, letnie opony, lato, średnia prędkość 35 km/h (wg komputera), dużo zatrzymań i ruszań, ale spokojna jazda, czwarty, czasem piąty bieg - 6.5 l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Droższe niż konkurencja, ale za cenę wszystko jest w standardzie włącznie z klimatyzacją. U konkurencji trzeba dokupywać pakiety co podnosi i w końcu zrównuje cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko użytkowany, na razie bez uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótko użytkowany, na razie bez uwag.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 MPI 67KM 49kW
[l/100km]