Ocena kierowcy - Kia Picanto III Hatchback 5d Facelifting
Tadeusz,
2 lata temu
Silnik 1.2 DPI 84KM 62kW
Rok produkcji 2020
Przebieg:
2 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
4,79
26% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy
: Hamulce ,przy masie auta super, niskie koszty eksploatacji oraz naturalnie dynamika
5,0
Całokształt
Eksploatuję ten samochód wersja M 1,25 od kwietnia 2020- przebieg ok.17000km (poprzednio też picanto II od 2015r,50000km) jak dotąd mogę wyłącznie podać same zalety tego samochodziku, jak: praktycznie brak jakichkolwiek awarii, sprawność i wygoda w użytkowaniu zarówno na dłuższych(500km) trasach jak i w ruchu miejskim, umiarkowane koszty eksploatacji.... i czego więcej na dziś potrzeba. Zaznaczam, że to mój 21 samochód, którego jestem właścicielem i użytkownikiem na co dzień.
Wrażenia
5,0
Silnik
1,25 motor jest wystarczająco dynamiczny i oszczędny
5,0
Skrzynia biegów
bardzo dobrze zestopniowana, autko dobrze zbiera się od dołu(1800 obr), kapitalne przełożenie to IV-ka.
5,0
Układ jezdny
doskonały
4,0
Karoseria
bez zarzutu
Komfort
5,0
Widoczność
super
5,0
Ergonomia
zadowalająca
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa wydajnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie w pełni wystarczająca
4,0
Wyciszenie
średnie, ale nie uciążliwe
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
aktualnie z dystansu ok. 17000km, uwzględniając obowiązkowe(ASO) koszty serwisowe, paliwo, OC, a nawet myjnię wychodzi 0,498zł/km
5,0
Stosunek jakość/cena
moim zdaniem korzystny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zarówno w poprzednim egzemplarzu picanto -2015-2020(50000km) jak i w obecnie użytkowanym odnotowałem brak jakichkolwiek usterek, co dobrze świadczy o producencie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DPI 84KM 62kW
[l/100km]