Początkowo przycinała się jedynka i wsteczny. Po dotarciu (10 tyś. km )działa dobrze. Dość długie przełożenia.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobre wspomaganie, ale przy dużych prędkościach układ za mało precyzyjny.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra. Duże lusterka.
5,0
Ergonomia
Dzielona tylna kanapa. Dużo schowków. Przejrzysta deska rozdzielcza. Wygodne fotele.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bardzo dobre. Bardzo szybko zaparowywują szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przednia strefa wystarczająco przestronna. Z tyłu zajęcie w miarę wygodnej pozycji wymaga przesunięcia przednich foteli.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy oszczędnej jeździe (eco driving) można uzyskać bardzo dobre wyniki. Miasto (35%), trasa (65%): max 6,6 (zimą, przy dużym zaśnieżeniu), średnio 5,4, min. 4,6. Pierwszy przegląd po 15 tys.: 560 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypiący fotel, zużyte pióro wycieraczki - naprawione w ramach przeglądu. Przednia boczna szyba potrafi lekko opadać (kilka milimetrów) co może powodować jej denerwujące drgania - serwis tego nie usunął. Deska rozdzielcza potrafi skrzypnąć na wyboju (kieszeń na radio zrobiona z tandetnego plastiku).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz mi nie odpalił, przy tem. -27.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 69KM 51kW
[l/100km]