Silnik
: Zrywny silnik. Dobre przyspieszenie. Niezłe osiągi.
5,0
Całokształt
Świetne auto dla 2 osobowej rodziny, czekamy na 3 pasażera:). Też powinien się zmieścić.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy zimnym silniku nieco trzesie. Ale juz po 1 kilomertrze jest ok. auto bardzo zrywne jak na ta pojemnosc.
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń.
3,0
Układ jezdny
Auto bardzo nerwowo zachowuje się na nieruwmościach. W porównaniu do francuzów auto w tej kwestii wypada bardzo kiepsko. Bardzo sztywno!!brrrr. Plusem jest zachowanie na długich trasach- trzymanie na zakretach itd.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność z przodu i z tyłu. Duże lusterka.
Dośc szybko nagrzewa sie zimą. Minusem jest słaba moc nawiewu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak male auto niezle. Przydałoby sie więcej miejsca na nogi kierowcy. Ztyłu siedzisko kanapy dobrze wyprofilowane. Znośnie.
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie silnika. Niestety nie wyeliminowano szumów powietrza, ktore maja miejsce w podczas jazdy w szczelinach karoserii.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie wyższe niż podaje producent. Przypomnijmy: Spalanie na dłuższej trasie- 3,8 l/100km (ja zanotowałem 4,3-4,5l/100km), Spalanie w cyklu miejskim- 5,0l/100km ( u mnie 5,6l/100km). producent powinien podawac nieco bardziej wiarygodne raporty. Wg kalkulacji najbardziej korzystny okazuje sią zakup wersji z instalacja LPG. Zwrot kosztow w porowananiu do wersji benzynowej następuje po pokonaniu dystansu 30tys. km. Wersja z Turbo Dieslem jest driższa o jakies 20% a zwrot kosztów biorąc pod uwage koszt paliwa oraz kosztów serwisu, które sa nieco zróżnicowane ma miejsce po przejechaniu ok. 220 tys. km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak na tą cene należałoby wystawić ocenę bdb. Niskie koszty serwisu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nic sie nie dzieje. Nie powinno
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 DOHC 65KM 48kW
[l/100km]