Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Picanto I

pikusia, 19 lat temu
Silnik 1.0 SOHC 62KM 46kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 1 tys. km
Kia Picanto I 1.0 SOHC 62KM 46kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
4,08
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
ogolnie jest dobrze ale z drugiej strony tez mozna sie przyczepic. to moj pierwszy samochod - i teraz widze ze moc silnika jest wazna i wiecej miejsca dla kierowcy w kabinie tez, a i bagaznik mikroskopijny ostatnio z zakupami sie nie zmiescilam. gwarancja 3 lata mechaniczna. ale z drugiej strony za czym weszlismy do unii bylam gotowa pojechac do salonu w niemczech i kupic bo tak sie nie moglam doczekac- po prostu wpadl mi w oko :-).ogolnie takie dobre 4 +
Wrażenia
4,0
Silnik
przy tej mocy chyba nie najgorzej ale z pod swiatel moglby sie szybciej zbierac; jak sie rozgrzeje to na postoju prawie wcale nie slychac czy pracuje; podczas jazdy tez cichy - czasem jak sie doda gazu to zabrzeczy jak pszczolka.
4,0
Skrzynia biegów
troche jedynka za krotka.czasem jedynka i wsteczny nie wejda od razu; ale ogolnie zadnych nieprzyjemnych zgrzytow.
4,0
Układ jezdny
bardzo dobry- chociaz na dziurach podskakuje, ale np. po kostce brukowej jezdzi sie calkiem komfortowo, jak jest rowna droga to nie czuje sie szybkosci. wspomaganie o´k. na zakretach dobrze sie trzyma drogi
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzezen
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka, aczkolwiek wydaje mi sie ze jak sie ma nie zadlugie nogi ;-) to sa problemy z ustawieniem fotela tak aby kierownica byla w odleglosci od "klaty" 25 cm a jednoczesnie zeby bez zbytniego wysilku wcisnac sprzeglo do oporu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez klimy. nagrzewa sie szybko- na 1 stopniu i pelnej cieplocie az pazy!?, chlodzenie troche jakby gorzej, bo w upale nawiew cieplym powietrzem z zewnatrz. maly minusik bo bardzo sie nagrzewa wnetrze na sloncu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jezeli z przodu siedza osoby sredniego wzrostu to z tylu luz blus. niewysokie osoby z tylu to nawet kolanami nie dotkna oparc przednich foteli. z przodu pasazer ma o´k, ale ja mam troszeczke ciasno ;-)- moze ta kierownica za bardzo wystaje do kabiny? a i jeszcze na szerokosc troche ciasno jak obok pasazer ubrany jest w gruba kurtke puchowa to przy zmianie biegow tracamy sie lokciami.
5,0
Wyciszenie
5 z minusikiem. jak sie rozgrzeje bardzo cichy ; przy 3000 obrotow brzeczy jak pszczolka.jazda 80-100 km/h jak sie dobrze biegi dobierze - cichutenko
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie bardzo duze a przede wszystkim o wiele za duze od tego co podaje producent, a nikt nie lubi byc robiony w bambuko.tylko jazda miejska okolo 8-9 l. ; przeglad podobno jakies 300-400 zl. obecnie na liczniku ma przejechanych 1500 km i niedlugo jade na przeglad moze cos zrobia z tym spalaniem
4,0
Stosunek jakość/cena
teraz podobno za 35000 mozna miec takiego z elektrycznymi szybami i klima i dwiema pp, ja dalam troche ponad 32000-wspomaganie i 1 pp, obrotomierz lusterka i zderzaki w kolorze nadwozia- nie zaluje- wtedy z klima to byly tylko po 40.000-lekka przesada. obecnie cena jest bardzo adekwatna do jakosci. a poza tym to unikat niewiele takich jezdzi. jak ktos nie ma uczulenia na koreanskie firmy to polecam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wlasciwie nic co by w znaczacy sposob utrudnialo codzienna eksploatacje- no moze te biegi czasem nie wejda.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie bylo

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 SOHC 62KM 46kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Kia Picanto I