Pod tym względem jest dobrze auto jeździ praktycznie na oryginalnym zawieszeniu nadal, silnik bez awarii
4,0
Skrzynia biegów
Typowa na auta tej klasy
4,0
Układ jezdny
dla mnie trochę twardo, ale za to pewnie w prowadzeniu
Komfort
4,0
Widoczność
minus za szerokie przednie i tylne słupki ale plus za dużą przednią szybę ogromne lusterka i czujnik cofania
5,0
Ergonomia
5 + tanie auto a tak jakby wszystko było w nim pod ręką nawet kokpit środkowy lekko przechylony w stronę kierowcy, dla mnie rewelacja
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mały silnik wolno nagrzewa się ale za to później dobrze grzeje, mały filtr kabiny szybka się zapycha
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to auto 3,5 metrowe więc oceniam ja na tę klasę z przodu dużo z tyłu mniej ale za to wysoko
4,0
Wyciszenie
Było by lepiej gdyby nie twarde zawieszenie a co za tym idzie głos polskich dróg słychać we wnętrzu ale znośnie silnik szumy sa ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie drogo zwłaszcza że jedyną opcją jaka dołożyłem to tarcze klocki tylne amorki i rozrząd no i płyny oleje do tego ubezpieczenie niskie daje doskonałą ocene
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 SOHC 62KM 46kW
[l/100km]