Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Picanto I

babiaman, 12 lat temu
Silnik 1.0 SOHC 62KM 46kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 86 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Kia Picanto I 1.0 SOHC 62KM 46kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
4,62
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : cichy i potrafi zamknąć licznik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : pewne i odziwo trwałe jeszcze odpukać nie miało napraw 86000km po Polsce
Silnik : żwawo jeździ i też bezawaryjny jak na tę chwile
Karoseria : pojemny maluch
5,0
Całokształt
Auto dla małej rodzinki idealne, moje przejechało 86000km bez szwanku, lubie nim jeździć sprawuje się doskonale
Wrażenia
5,0
Silnik
Teraz już można coś o nim powiedzieć; niezawodna cicha i w miare elastyczna jednostka, nie sprawiała problemów przez ten okres
4,0
Skrzynia biegów
Uwarzam że nie jest zła tylko czasem troche haczyła ale to nie było cos ponad przeciętnego
5,0
Układ jezdny
Ja cenie sobie przyczepność a nie komfort, dla mnie jak na takiego bzyczka to trzymanie się w zakrętach pewność prowadzenia i cłkiem nie złe hamulce są milym tu zaskoczeniem. Auto jest twarde tak więc komfort nie jest na takim wysokim poziomie, ale to mnie nie dotyczy.
Komfort
4,0
Widoczność
na minus napewno słupki przednie, na plus duże lusterka, duża szyba przednia
5,0
Ergonomia
mistrz pod względem układu ergonomicznego przełączniki można uruchamiać intuicyjnie, zegary czytelne, świetny pomysł z tym radiem które jest skierowane w kierunku kierowcy. Mase schowków, koło kierownicy w sam raz na portwel pod kierownicą idealny na okulary, nad schowkiem zamknietym w sam raz na damską torebeczke. Żeby coś ukryć nie duzego to pod tylnymi fotelami ma dwa małe schowki wchodzi panel z radia i pare jeszcze drobiazgów
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiewy sa dobre ale warunek taki że musi byc czysty filtr kabinowy, ogrzewanie nie jest mocną stroną pikusia długo się nagrzewa i jak jest mocny mróz na polu to trochę nie jest w stanie utzrymać temperature w środku zwłaszcza na autostradzie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i przedni pasażer maja pełen komfort z tyłu dorośli tez nie nażekaja zwłaszcza że nad głową jeszcze sporo miejsca maja, warunek jest taki że nie jest to pojazd dla 4 facetóe po 190 cm. Dla mnie i rodzinki wystarczał w zupelności
5,0
Wyciszenie
nie trzeba tu dużo mówic jest naprawde chyba najlepiej w segmencie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zurzycie paliwa jest warunkiem dobrego jakościowo paliwa, autko pali mało do 100 km/h powyżej jak kazdy mały silnik na trasie zaczyna jeść więcej ale przy prędkościach maksymalnych zurzywa 7-7.5, przy spokojnej jeździe 80-100 km/h mieści się w 5, miasto to okolice 8. Rekord to na trasie wakacyjnej 700 km, pojazd załadowany i wystarczyło mu te 35 litrów w baku! Przeglądy nie są drogie 400-450 zł ja robie w ASO w Zakopanem ewentualne części eksploatacyjne też nie sa tam przesadzone rozrząd kompletny wyszedł około 450 zł. Napraw nie miałem
5,0
Stosunek jakość/cena
samochód godny polecenia
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
86000 km i tylko eksploatacja
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 SOHC 62KM 46kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Kia Picanto I 1.0 SOHC 62KM 46kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,50 zł
6,5
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Kia Picanto I