Samochod zakupiony przy 28k km na liczniku. Po 3 miesiącach 46 tys. Ogólnie bardzo wygodny, zwraca uwagę ludzi kiedy podjeżdżam. Samochod dobrze się zbiera, wystarczająca moc do wyprzedzania , bądź wyjeżdania na autostradę, jednak 170 km było by mile widziane. Skrzynia czasem szarpie w korkach na małych obrotach, przy dynamicznym dodaniu gazu spoznia o ok 1-2 sek, jednak po zalaczeniu turbiny dobrze idzie. Co do wykonczenia, w srodku nic nie skrzypi, nie lata. Jedynie czego mogl bym sie czepic to slabe wykonanie plastikow z tylu na przednich fotelach, oraz klapy bagaznika ktora sie rysuje od środka. Srednie spalanie na autostradzie ( raz 180km/h , za chwile w korku ) daje ok 7,5l. Przy dobrym gazowaniu ok 9l/100km , natomiast przy jezdzie ok 120km/h jakies 6.2 l/100 km. Bak ok 70 l starcza na ok 900-1100 km, w zaleznosci od dynamiki. Maksymalnie jechalem ok 207 km/h i specjalnie nie czułem tej predkosci. Samochod osobiscie polecam i uwielbiam nim jezdzic.
Wrażenia
4,0
Silnik
Daje rade przy wyprzedzaniu
3,0
Skrzynia biegów
ok 1.5-2 sek opóźnienie, wiec trzeba planować wyprzedzanie, jednak chodzi dynamicznie. Szarpie w korkach .
5,0
Układ jezdny
Kierownica chodzi lekko na parkingach, twardnieje w trasie.
3,0
Karoseria
Odprysk od kamienia aż do gołej blachy, myśle że podobnie jak wszystkie nowe samochody.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 VGT CRDi 141KM 104kW
[l/100km]