Silnik
: Pompa oleju - kia nigdy się nie przyznała do wady fabrycznej
3,0
Całokształt
Auto duże, wmiare komfortowe, jednak dużo mu brakuje do mercedesa. Trakcja auta daje dużo do życzenia, a zużycie materiałów w środku niestety zbyt szybkie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Uwaga na wadę fabryczną. Pompy oleju zacierają się w tych autach. Należy co 100tys km wymienić na nową koszt ok 1tys.zl
Powoduje to brak ciśnienia na 6 cylindrze i zatarcie panewki . Czyli remont silnika a części na rynku wtórnym brak.
Po za tym ładny dźwięk . Elastyczny
Dobrze współpracuje z LPG
3,0
Skrzynia biegów
Klasyczny automat. Zbyt wolny. Wytrzymały
3,0
Układ jezdny
Największa wadą auta . To jest wygodny tapczan na kółkach.
Trzeba uważać na tylne zawieszenie. Amortyzatory z tyłu pneumatyczne, gdy padnie robi się nieprzyjemnie twardo . Gdy jest wszystko ok , mega miękko.
Hamulce słabe
Komfort
4,0
Widoczność
Duże auto, ale z czujnikami z przodu i z tyłu . Jest ok
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
20 litrów po mieście to standard
W trasie ok 14
Części nie są drogie, oprócz hamulcy, rozrządu i amortyzatorów z tyłu . Zawieszenie wytrzymuje na naszych drogach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem problemów z elektroniką.
Zużycie materiałów wewnątrz jest zbyt szybką szczególnie tapicerka oraz kierownica
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Gdyby nie ta holerna pompa oleju i amortyzatorów to było by ok
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 i V6 24V 203KM 149kW
[l/100km]