Silnik
: Dynamiczny, moment obrotowy silnika elektrycznego jest obecnie od zera. Nie miałem samochodu który by tak mało palił przy tych gabarytach i dynamice
5,0
Całokształt
Przestronny, dobrze wykonany, mało pali. Cena atrakcyjna jak na hybrydę, mam wersję M, wyposażenie jak za tą cenę jest naprawdę fajne. Wygodny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Spalanie vs dynamika super
5,0
Skrzynia biegów
Brak uwag
5,0
Układ jezdny
Ok
5,0
Karoseria
Nowoczesny wygląd
Komfort
5,0
Widoczność
Trochę wyżej się siedzi, duże okna plus kamera i czujniki
5,0
Ergonomia
Często przesiadam się z drugiego samochodu innej marki i wszystko jest w zasięgu. Nie muszę szukać ustawień, wszystko w zasięgu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Luty/marzec szybko się nagrzewa jest także wyjątkowo dobry przepływ powietrza wewnątrz kabiny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ma rozstaw osi 272cm, to więcej niż obecna Rav4, Tucson czy też Sportage. Ale oczywiście wymiar to jedno, a rzeczywistość to co innego. Kupując wsiadaliśmy z dziećmi do innych marek i przestrzeń na tylnej kanapie jest rewelacyjna.
5,0
Wyciszenie
Hybryda więc zależnie od trybu: elektrycznie wiadomo cicho,
hybryda jest bdb.
Głośniej gdy samochód dodatkowo ładuje baterie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie przy przepisowej jeździe to 4 litry (moje minimum testowe 3,4 l)
Ubezpieczenie akurat dostalem pakiet, wyszło mi taniej niż za poprzedni 4letni samochód.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nawet bez promocji jest to najtańsza sprawdzona hybryda o tych wymiarach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze trudne do sterowania
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze trudno stwierdzić
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDI 141KM 104kW
[l/100km]