Naprawdę miłe zaskoczenie, auto w mieście sprawuje się świetnie. Bardzo przyjemne i ciche zawieszenie, dobra widoczność przez boczne szyby również na tylnej kanapie. Auto jest naprawdę duże w środku, porównywałem do CHR. Dobre wyciszenie nawet przy szybszej jeździe. Największe obawy miałem odnośnie mocy układu hybrydowego ale całkiem nieuzasadnione, daje radę przy ruszaniu w trybie Sport naprawdę dynamiczne. Sterowanie rekuperacją w łopatkach zamiany biegów bardzo fajne. Jedyna wada to krople wody zbierające się w trakcie deszczu na tylnej kamerze. Materiały deski i boczków, foteli bardzo dobrej klasy, dużo lepszej niż CHR, tutaj jestem mocno zaskoczony. Bardzo dobrej klasy obszycie i wykończenie kierownicy ci w tym segmencie nie jest standardem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Tutaj pomimo obaw jest bardzo dobrze, mocy wystarcza, wolnossące 1.6 to gwarancja długiej bezawaryjnej pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Cicha, szybka, nie zwraca na siebie uwagi
5,0
Układ jezdny
Bardzo duże pozytywne zaskoczenie, idealne zawieszenie, nie jest zbyt twarde. Polecam zdecydowanie wersję z 16 calowymi felgami, 18 były zbyt twarde
5,0
Karoseria
To kwestia gustu ale auto przykuwa uwagę w czarnym kolorze
Komfort
5,0
Widoczność
Jak już pisałem jest bardzo dobrze,dużo lepiej niż u konkurencji
5,0
Ergonomia
Wszystko wygodnie, pod ręką, bardzo dobra kierownica z przyciskami no multimedia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj jest zdecydowanie dobrze, dużo miejsca, na tylnej kanapie usiądzie swobodnie nawet ktoś kto ma 2 m wzrostu
5,0
Wyciszenie
Też bardzo dobrze jak na ten segment
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tego jeszcze nie wiem, spalanie nie jest duże
5,0
Stosunek jakość/cena
Wszystkie auta dziś w przyzwoitym wyposażeniu są strasznie drogie, Niro jest dobrze wycenione
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDI 141KM 104kW
[l/100km]