Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Niro I Crossover

JagJag, 4 lata temu
Silnik 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Wystarczająco dynamiczny do codziennej jazdy, bardzo oszczędny a jednocześnie pozwalający na autostradowe prędkości. Wychodzi mniej więcej jak diesel ale bez jego wad.
5,0
Całokształt
50 000 przejechane. Genialne auto. Spalanie fenomenalne. Na trasie po drogach krajowych prawie 600 km udało mi się zrobić 3,9 l/100km. Na autostradzie przy 150 km/h - spalanie w okolicach 7l. W mieście przy krótkich odcinkach w granicach 6 litrów, przy dłuższych powyżej 10 km - w okolicach 4.5 l. Dużo miejsca z przodu i z tyłu. Wystarczająca moc a do wyprzedzania jeden ruch i przechodzi w tryb sport i od razu jest lepiej. Parametry w katalogach zaniżone, auto przyśpiesza do 100 w 10 sekund i można nim jechać około 170 - 175 km/h
Wrażenia
5,0
Silnik
140 KM wystarczy. Do tego wsparcie z wydajnego silnika elektrycznego.
4,0
Skrzynia biegów
Dwusprzęgłówka - czasem przy ruszeniu potrafi lekko zamulić. Poza tym spoko.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag. Jest raczej neutralny, nie zachęca do ostrej jazdy
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Koreańczycy robią wnętrza lepiej od Volkswagena. Intuicyjny system multimedialny, Android Auto, klima na przyciski.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dość wydajny, ale najlepiej wentylację robi Mitsubishi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca zarówno dla pierwszego jak i drugiego rzędu. W ii rzędzie mogą spokojnie podróżować ludzie o wzroście 185cm i więcej. Bagażnik niewielki, ale po złożeniu tylnych siedzeń otrzymuje się olbrzymią przestrzeń.
4,0
Wyciszenie
Tak jest chyba we wszytskich kiankach - nadkola nie są wyciszone i stamtąd pochodzi 80% szumu. Poza tym bez uwag
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Relatywnie tanie przeglądy i niskie koszty utrzymania
5,0
Stosunek jakość/cena
Perfekcyjna. Za 100 tys złotych otrzymujemy podwyższonego dużego kompakta z automatem, który może jeździć na powietrzu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie wydarzyło przez 2 lata i 50 tys
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez uwag

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Kia Niro I Crossover