Po 4 tys km użytkowania Niro z moim doświadczeniem ponad 2 mln km za kierownica różnymi samochodami ,moge powiedziec jedno. Idealny wybor jak za 105 tys zł Lepiej nie da sie wydać logicznie pieniędzy chyba ze na kilkuletnie autko konkurencji.Sadze ze Kia próbując konkurować z Toyota wprowadziła pojazd który bedzie w czasie tylko zyskiwał uznania, gdyż 1 nowe modele sa albo do kitu albo sa dobrze dopracowane tak aby nie dać plamy na starcie z takim potentatem jak Toyota
Wrażenia
4,0
Silnik
W sam raz . Nikt normalny nie kupuje hybrydy do ścigania sie
5,0
Skrzynia biegów
Doskonała praca ,lepsza niz w mojej mazdzie 6 2,5 bez. Nie szarpie jest cicha i bardzo intuicyjna
5,0
Układ jezdny
Bez większych uwag w koncu to tylko ,,kompakt"
Komfort
5,0
Widoczność
Cisza ,cisza i tylko szumy powietrza w koncu to tylko ,,kompakt"
5,0
Ergonomia
Wszytko na swoim miejscu ,intuicyjne, i nawet raczej jak sie juz kilka km w życiu zrobiło nie trzeba czytać instrukcji
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kupiłem w marcu 2017 wiec jeszcze nie wiem , ale jak na razie nie widze negatywów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Czytając wymiary wewnątrz każdy widzi ze jest Ok.Życie to potwierdza
4,0
Wyciszenie
Jest cicha tylko szumy oporów toczenia i cichy pomruk silnika.Ale zawsze moze byc troszke lepiej, choć
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mniej pali niz oszczędny 1,8 DID 150 km w Mitsubishi Duży wpływ ma technikami jazdy
5,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze moznaby taniej kupić .Ale wole wydać 100 tys i mieć 7 lat gwarancji niz kupić coś drożej i niby lepiej jeździć z lepszym logo
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma żadnych jak na razie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
[l/100km]