Bardzo dobrze wyposażone auto jak na tą cenę, niskie spalanie, wspaniała ergonomia. solidne wykonanie. Cieszę się jazdą za każdym razem jak wsiadam za kółko Kii Niro.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik spalinowy doskonale jest uzupełniany silnikiem elektrycznym (jakby był kompresorowo doładowany), a całość idealnie współpracuje z dwusprzęgłową skrzynią biegów.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Doskonale wybiera nierówności, trzyma się drogi w zakrętach, kierownica mogła by być sztywniejsza.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra. Czujniki parkowania i kamera cofania uzupełniają resztę.
5,0
Ergonomia
Patrząc z zewnątrz na samochód nie podejrzewamy jak wiele miejsca jest w środku. Bagażnik mógłby być większy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych problemow z wentylacją, ogrzewaniem czy klimą, nadmuch cichy, w automacie działa wszystko doskonale
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest wszędzie pod dostatkiem. Mam 190 cm wzrostu i czy za kółkiem czy na tylnym siedzeniu miejsca nad głową i na nogi jest dużo.
5,0
Wyciszenie
W porównaniu do poprzedniego mojego samochodu jest cicho, słychać tylko toczące się opony, dobre uszczelki w drzwiach i oknach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie spalanie. po przejechaniu 4 tys km średnie spalanie przy normalnej jeździe
5,0
Stosunek jakość/cena
Solidne i dobrze wyposażone auto, z najnowocześniejszą technologią w cenie poniżej 100 tys. z niskim spalaniem i solidnym wykonaniem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
[l/100km]