Przeniesienie napędu
: Praca skrzyni w trybie sport. Dynamika pracy silnika jest naprawdę bardzo dobra.
4,0
Całokształt
Samochód warty polecenia. Póki co sprawuje się bardzo dobrze .
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo cichy, duża kultura pracy
4,0
Skrzynia biegów
Automat w trybie "eco" pracuje dobrze, zmiana biegów płynna, chociaż lekko "przymulona".
Za to w trybie "sport" rewelacja.
Nie jedno "szybsze" auto zdziwione na światłach.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi. Zawieszenie bez zastrzeżeń.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność z przodu ok, choć lewy słupek lekko zasłaniajacy widoczność. Z tyłu mogłoby być lepiej, jednakże tutaj mozna wspomagać się kamerką cofania.
Duży plus za układ ostrzegania o ruchu pojazdów z tyłu. Wyjazd za większego auta z tym systemem to drobnostka.
4,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jezeli chodzi o ogrzewanie , to pomimo dodatkowej nagrzewnicy, przy większych mrozach nagrzanie auta zajmowało kilka minut.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja. Jako osoba powyżej 190 cm nie narzekam na brak miejsca, pasażer za mną na jeszcz esporo miejsca na kolana.
5,0
Wyciszenie
Do 130-140 km/h silnika praktycznie nie słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Splanie na przyzwoitym poziomie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za ta cenę cięzko dostać auto tej klasy i z takim wyposażeniem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie stwierdzono
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdzono
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
[l/100km]