Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Niro I Crossover Facelifting

krzysiek666, 2 lata temu
Silnik 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 46 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Kia Niro I Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2019-2022 - Oceń swoje auto
5,00
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Silnik
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Kia Niro Eco Hybryd Wersja L + Pakiet Biznes Line , auto jedyne w swoim rodzaju , atrakcyjny wygląd , dobry komfort , osiągi ok (choć silnik elektryczny mógł by być mocniejszy) , niskie spalanie , jedno z najniższych jeżeli chodzi o hybrydy (toyoty daleko z tył) aktualny przebieg 46.000 i wciąż rośnie. Niro użytkowany w różnych warunkach począwszy od krótkich dystansów do bardzo długich (wyjazdy na południe europy , Chorwacja , Albania 2300 km w jedną stronę) z boxem na dachu i dwoma rowerami na haku , auto latem ciągnie przyczepę , ale tylko w kraju i tak aktualna średnia spalania 4,8 l . Myślę że to bardzo dobry wynik spalania. Najniższa średnia jaką się udało uzyskać to 3,2 l , najwyższa z przyczepą kempingową to 6,8 l. Auto bardzo niedoceniane na naszym rynku , z jednej strony szkoda , a z drugiej to nawet dobrze , ponieważ na widok innego Niro pojawia się uśmiech na twarzy że ktoś tak samo jak ja dokonał doskonałego wyboru tak wyjątkowego auta. Zaskoczyło mnie na + prowadzenie auta i zawieszenie jest takie jak miało by być , tym bardziej że poprzednie auto hyundai tuscon też się dobrze prowadził ale miałem wrażenie że to taki ponton na kołach , w niro wszystko jest dopracowane do perfekcji , silnik , skrzynia biegów , zawieszenie , mnogość systemów wspomagania kierowcy (które na początku mogą nieco irytować , ale trzeba się z nimi zaprzyjaźnić wtedy będzie ok .Podsumowując - auto idealne !
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik ok , ma wystarczającą moc , w trybie sport aż za na to
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia dwu sprzęgłowa , biegi zmieniane wręcz niewyczuwalnie
5,0
Układ jezdny
bardzo precyzyjny
5,0
Karoseria
w czasach ekologi lakier trochę za delikatny , na pewno wodny , przez to bardzo trzeba uważać na ewentualne ryski które na pewno będzie widać
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra
5,0
Ergonomia
super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajna , choć przydała by się podgrzewana przednia szyba
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca , po złożeniu tylnych foteli (płaska powierzchnia) i przesunięciu przednich do przodu , można się wyspać ...sprawdzone w drodze do Albani , tylko warto mieć piankę pod plecy
5,0
Wyciszenie
do prędkości około 125-130 bardzo cicho , powyżej 140 już mniej cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najbardziej ekonomiczne auto (hybrydy) na rynku , i to pod względem kosztów użytkowania jak i serwisu
5,0
Stosunek jakość/cena
wart każdej wydanej każdej złotówki
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjny
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bezawaryjny

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Kia Niro I

Liczba wpisów: 12

Kia Niro I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Kia Niro I Crossover Facelifting