Bardzo dobry samochód. Szukałem czegoś oszczędnego, a że większość czasu spędzam w mieście to padło na hybrydę. Niro przekonało mnie fajnym wyglądem w środku, przestronnym wnętrzem, super wyposażeniem w wersji podstawowej (taką właśnie posiadam M+AEB) i zapewnieniem o niskim spalaniu. I faktycznie mam średnie spalanie w mieście na poziomie 4,3 l! Dla mnie - rewelacja. Co prawda nie mam nawigacji w mojej wersji ale Android Auto całkowicie spełnia moje oczekiwania - mapy Google są dokładniejsze niż mapy Kia/TomTom.
Porównywałem z Toyotą CH-R i Toyota przegrała na każdym polu - to wycie skrzyni CVT podczas jazdy testowej było nie do zniesienia a ciasnota w środku wywołuje
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczająca elastyczność. Silnik elektyczny dopala spalinowy co daje uczucie jeszcze lepszego przyspieszenia niż jest w rzeczywistości.
5,0
Skrzynia biegów
Normalna skrzynia automatyczna to duży plus. Brak problemów, płynna zmiana biegów.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, duży plus za fizyczne przyciski klimatyzacji czy włączania systemów jak i nawigacji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestronnie - szczególnie nad głową.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być trochę lepsze, ale ogólnie nie ma wielkiego hałasu w środku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory brak jakichkolwiek usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
[l/100km]