Ocena kierowcy - Kia Niro I Crossover Facelifting Electric
Sabinek,
2 lata temu
Silnik 64 kWh 204KM 150kW
Rok produkcji 2021
Przebieg:
600 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,86
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: idzie jak żyleta.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Użytkuję auto od października 2021. Jak do tej pory nie mam zastrzeżeń. Jazda daje dużo frajdy, super przyspieszenie. mogłoby byś lepsze wyciszenie kabiny (szum opon). Zużycie energii na poziomie obiecanym przez producenta.
Wrażenia
5,0
Silnik
bez zarzutu
5,0
Skrzynia biegów
dużo lepiej jak w spalinowym (poprzednie Citroen c4 Grand Picasso.)
5,0
Układ jezdny
ok.
4,0
Karoseria
Brak elektrycznego napędu klapy bagażnika.
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
trochę długo się nagrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy ładowaniu w domu jest super
5,0
Stosunek jakość/cena
zawsze mogłoby być taniej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za wcześnie na opinię, daję więc awansem 5*
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za wcześnie na opinię, daję więc awansem 5*
Zużycie prądu dla silnika 64 kWh 204KM 150kW
Średni zasięg
440km
Średni maksymalny zasięg
450km
Średni minimalny zasięg
370km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
500km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
35,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
2,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania