Czasami na zimnym silniku czuć falowanie obrotów. Pilnować, aby nie było wycieków spod klawiatury. Skutkują kapaniem oleju w trakcie jazdy na kompresor klimatyzacji. U mnie przy dłuższym kapaniu kompresor rozgrzał się dosyć mocno. Musiałem wymienić. Uszczelkę pod klawiaturą wymieniać na oryginał w miarę możliwości. Zamienniki bywają różnie dopasowane
5,0
Skrzynia biegów
Bez problemów
4,0
Układ jezdny
Jeśli zadbasz o regularną wymianę uszkodzonych części układu to nie ma się do czego przyczepić
4,0
Karoseria
Piękny granatowy lakier perła metalic. Jeśli o niego zadbamy (korekta lakieru, częste mycie, glinkowanie, zabezpieczenie antykorozyjne) to odwdzięczy się ferią blasków. Szczególnie w słońcu lub w świetle jupiterów...
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna widoczność. Zarówno do przodu, na boki oraz do tyłu
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo przestrzeni. Wiozłem kiedyś kilku koszykarzy i nie narzekali...
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepsze. Szczególnie przy prędkosciach autostradowych. ALe ogólnie ok
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ogólnie rzadko się coś psuje. ALe jak już, to czasami doskwiera trudność w znalezieniu szczególnie oryginalnych części. W zamiennikach często nie ma wszystkiego
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę Magentisa mamy naprawdę duże, wygodne i przestrzenne auto. Z pojemnym bagażnikiem.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciężka dostępność nowych części. Mówimy o drobiazgach, które nie są z tych tzw. eksploatacyjnych, które często się zużywają. Ale z używek można już coś znaleźć
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]