Ocena kierowcy - Kia Magentis II Sedan Facelifting
marek.cr@wp.pl,
14 lat temu
Silnik 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg:
3 tys. km
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: mimo turbodziury przyspieszenie na poziomie 9 s do 100 jest bardzo dobre a 150 km w dieslu naprawde wystarcza do dynamicznego poruszania sie tym autem i poczucia lekkosci z jaka sie go prowadzi
4,0
Całokształt
auto wyglada bardzo ladnie jest napewno warte uwagi jak dla mnie koreanczycy mogliby troche popracowac nad deska rozdzielcza zeby ja troche unowoczescnic ale jest ok sysytem audio tez daje rade (dodatkowe sloty na usb i mp3) moze kolor podsietlania radia moglby byc inny ale w sumie to rzecz gustu podswietlenie zegarow rewelacja sa bardzo czytelne i mozna jeszcze regulowac podswietlenie
Wrażenia
4,0
Silnik
jest naprawde dobrze silnik przyspiesza bardzo ladnie przy wiekszych predkosciach prawie go nieslychac maly minus to turbodziura przy malych obrotach elastycznosc super zbiera sie od najmniejszych obrotow jadac nim mam wrazenie ze pod maska jest wiecej niz 150 km
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodza jak w maslo zmiana biegow podczas jazdy sprawia kierowcy przyjemnosc lewarek jest troche wysoko ale cala pozycja kierowcy jest w magentisie wysoko wiec jest ok
4,0
Układ jezdny
auto super trzyma sie drogi i jest bardzo wygodne we wnetrzu ciche nawet przy duzych predkosciach dobrze tlumi nierownosci jedynym zaskoczeniem jest glosna praca zawieszenia slyszalna podczas jazdy daje to troche wrazenie wybitych wachaczy ale tak juz jest w tym modelu zaskooczeniem jak dla mnie super promien skretu przy tej wielkosci auta naprawde fajnie sie manewruje
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok bez zarzutow
4,0
Ergonomia
przyciski i przelaczniki umieszczone sa intuicyjnie wystarczy chwila i wiesz co i jak jak dla mnie ok nie trzeba studiowac ksiazki obslugi zeby wiedziec co i jak jedyne nad czym musialem dluzej pomyslec to jak zalaczyc tempomat
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja dziala bardzo dobrze szyby nie paruja ogewanie tez chodzi bardzo dobrze dosc szybko osiaga wybrana temperature
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to chyba jeden z wiekszych plusow magentury jako kierowca masz duzo miejsca pozycja za kierownica bardzo wygodna chociaz dosc dlugo trzeba
ustaweiac fotel do swojego idealnego ustawienia pozycja pasazera poprostu idealnie bardzo duzo miejsca nawet dla 3 osob z tylu
5,0
Wyciszenie
jak dla mnie rewelacja niebiorac pod uwage glosnego zawieszenia (jadac szybciej juz go nieslychac) auto naprawde dobrze wyciszone powyzej 150 cisza...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tak duze auto jest super wskazowka od stanu poziomu benzyny stoi w miejscu jest naprawde dobrze na trasie mozna zejsc nawet do ok 5litrow jadac spokojnie na miescie ok 7
4,0
Stosunek jakość/cena
auto naprawde godne uwagi dobrze sie prowadzi wyglada bardzo ladnie moze bez polotu ale jest poprostu ladne jesli szukasz nowego duzego w rozsadnej cenie auta z bardzo dobrym wyposazeniem powinienes o nim pomyslec naprawde mozna sie w nim poczuc jak w limuzynie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niestety po klikudziesieciu km okazalo sie ze trzeba wymienic zacisk hamulcowy tylni bo nieodpuszczal obsluga serwisowa rewelacja zajela sie samochodem odrazu i usterka zostala usunieta
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po zimowych mrozach zauwazylem pekniecie szyby przedniej w miejscu podgrzewacza wycieraczki (ok 2 cm)nic groznego to samo zdarzylo sie u kolegi w nowym mercedesie klasy e oczywiscie wymiana w serwisie bezproblemowa
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
[l/100km]