o ile kogoś nie "razi" znaczek KIA / a lubi wygodę / to za tą cenę nic lepszego nie dostanie , drogie i trudno dostępne części / za wyjątkiem tych które "pasują " od Mazdy
Wrażenia
4,0
Silnik
za głośny na wyższych obrotach , bardzo elastyczny
3,0
Skrzynia biegów
trudności we włączaniu biegów
4,0
Układ jezdny
za miękki na polskie drogi
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
brak regulacji położenia kierownicy / w poziomie /
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
do tak dużej przestrzeni wewnętrznej za " słaba " klima
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
za słabo tłumi dźwięk silnika / na wyższych obrotach / oraz przy większych prędkościach słychać świst powietrza na uszczelkach drzwi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie można " zejść " poniżej 8 l , w mieście nie sprawdzam ale z pewnościa około 10-ciu l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobnych rzeczy nie wymieniałem nic , nawet żarówek , oczywiście nie uwzględniam tego co trzeba zmienić zgodnie z książką serwisową
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 55-ciu tyś km wymiana tarcz hamulcowych przednich , drążka stabilizatora oraz tłumika tylnego to chyba za wcześnie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 133KM 98kW
[l/100km]