Uwazam te autko jako swietna alternatywe dla zakupow pojazdow bardziej renomowanych firm. Jezeli sie go dokona w Niemczech otrzymuje sie auto wspaniale wyposazone, o ktorym w polskich salonach mozna pomarzyc. Szczerze polecam i zachecam do kupna. Przy wyborze tego autka kierowalem sie opiniami wlasnie z tej strony. Pisalem maile do osob publikujacych tutaj swoje uwagi. To oni utwierdzili mnie, ze dokonalem wlasciwego wyboru. Rowniez i ja podaje swoj mail i ... prosze pisac. W miare mozliwosci odpowiem na pytania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic mu zarzucic nie moge. Brak dziury jak w przypadku 1,6 diesla. Na 4 biegu rewelacyjne przyspieszenie!
5,0
Skrzynia biegów
Przed zakupem autka wystraszyly mnie komentarze innych o skrzyni biegow. Chyba nigdy nie jezdzili "salonowym" Peugeotem 306, gdzie wsteczny nie wchodzil od nowosci za pierwszym razem. Jej funkcjonowaniu nie mam nic do zarzucenia.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny uklad kierowniczy. Samochod stosunkowo twardy, na zakretach troche sie przechyla (opony zimowe mam teraz)
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznosc do tylu jest kiepska podczas cofania.
5,0
Ergonomia
Atrakcyjny wyglad, wszystkie potrzebne manipulatory sa w zasiegu reki, dobrze rozmieszczone.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam automatyczna klimatyzacje. Funkcja odparowania szyb - dziala genialnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wyjatkowo obszerne autko. Miejsca jest wystarczajaco. W wersji hatchback odbywa sie to niestety kosztem bagaznika.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy zakupie auta uzywanego w Niemczech doskonale wychodzi wspolczynnik ceny do wyposazenia! Moja Cerato 2004 2.0 CRDi EX wyniosla mnie okolo 28 tys zl plus oplaty. Zycze powodzenia w poszukiwaniu calych aut tak wypasionych z serii VW, Skoda, Ford, Opel , Toyota itp.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic sie nie psuje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 112KM 82kW
[l/100km]