Jest dobrze. Dobre wykonczenie wnetrza, dobrze sie prowadzi, jest wygodny i pojemny. 7 lat gwarncji jest nie do ptzebicia i daje poczucie bezpiwczenstwa. Silnik 1tgdi daje sobie dobrze rade z autem tej wielkosci duzo lepiej niz wolne ssaki 1.4-1.8 ktore mialem w przeszlosci. 25tys i bez problemow. Wielki kufer ze schowkami.
Wrażenia
5,0
Silnik
Daje 5. Testowany w miescie, gorach i autoastradzie. Daje rade i malo pali. Jak potrzeba ma kopa.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo krotkie skoki, trzeba sie namachac lewarkiem.
4,0
Układ jezdny
Jest dobrze. Pewnie na zakretach. Ma automatyczny system korekcji toru jazday do ktorego trzeba sie przyzwyczajic.
5,0
Karoseria
Nic sie nie dzieje. Rysek brak.
Komfort
5,0
Widoczność
Tu jest bardzo dobrze. Widocznosc jest rewelacyjna.
5,0
Ergonomia
Wszysko na miejscu i intuicyjnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Manualna klima dziala jak powinna. W tej specyfikacji brak nawiewow z tylu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przod ok, tyl raczej na 2osoby. Troche malo miejsca na nogi. Kufer jest wielki.
5,0
Wyciszenie
Cicho, silnik ma fajny dzwiek. Nic nie trzeszczy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie sriednie 6.2l/100km. Bardzo przyzwoite jak na ta wielkosc. Myslalem ze bedzie wiecej. 7 lat gwarancji, ceny serwisu so dosc tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze wykonany, 7 lat spokoju, przystepna venal. Ciezko znalezc lepsza oferte
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie jeszcze nie zepsulo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 T-GDi 120KM 88kW
[l/100km]