Silnik
: elastyczność, ale bardzo duże spalanie (większe niż u konkurencji).
3,0
Całokształt
Fajny samochód z dynamicznym silnikiem (tu rewelka), ale bardzo paliwożerne (ponad 8l). Komfort zadawalający, widoczność okej, niezawodność jak u kia (korozja i awaria :D ). Wygodny fotel i pozycja kierowcy, nawet przy bardzo długich podróżach i pokonanych kilometrach. Taki woziwóz dla ludu, po zmniejszeniu spalania.
Wrażenia
3,0
Silnik
Średnie spalanie w mieście i przy prędkościach autostradowych w zakresie 140-160 to około 8,5 l/100 km. Bardzo słabo, konkurencja lepiej.
5,0
Skrzynia biegów
ok
5,0
Układ jezdny
jest dobrze
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
Wszystko okej, do chwili przyjścia zimy i śnieżyc - sól na drogach. Bez względu czy używane, czy nówki wycieraczki, czy oryginał kia, markowe bosch, czy innej marki - strasznie umazana przednia szyba. Płynu schodzi niemiłosiernie dużo - tu jest chyba jakaś wpadka z kształtem szyby.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu okej, tył, trochę mało miejsca.
3,0
Wyciszenie
Na autostradzie głośno - zwłaszcza szum z nadkoli.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duże spalanie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nówka we flocie, poprzednia (z silnikiem diesla i miękko hybrydą) przeszła kapitalny remont silnika po awarii (na gwarancji).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDI 160KM 118kW
[l/100km]