Zawieszenie
: Zawieszenie oraz układ kierowniczy na duży plus.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Awaria napinacza
Układ elektryczny
: Problem z immo, podświetleniem deski rozdzielczej oraz sterowaniem tylnej szyby
Przeniesienie napędu
: haczący 3 bieg oraz wsteczny
2,0
Całokształt
Auto przyjemnie się prowadzi (o ile działa). Wygodnie, miękko i dynamicznie. Bagażnik całkiem spory, na brak miejsca w środku też nie można narzekać. Z mniej przyjemnych rzeczy to: wadliwy napinacz, 3 bieg oraz wsteczny często haczy podczas wbijania, deska rozdzielcza potrafi w nocy się rozjaśnić na maxa (nie da się tego zmniejszyć bez ponownego uruchomienia auta), jednorazowa awaria immobilizera (nie dało się odpalić auta przez 10/15 minut oraz sporadycznie niedziałająca tylna lewa szyba. Pierwsza z awarii może zostanie usunięta, auto na serwisie od 2 tygodni, pozostałe awarie nie będą usuwane ponieważ serwis nie widzi błędów na komputerze. Jedno z najbardziej awaryjnych aut wg. ADAC 2021
Wrażenia
1,0
Silnik
Piski spod maski podczas odzyskiwania energii z kół. Awaria napinacza. Spalanie w granicach 5/5.5
2,0
Skrzynia biegów
Często haczy podczas wrzucania 3 biegu oraz wstecznego. Sprzęgło bardzo miękkie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo czuły i precyzyjny, podczas parkingowych manewrów oraz jazdy po autostradzie.
3,0
Karoseria
Auto nowe, a zderzaki spasowane jak w 20 letnim aucie po kolizji. Lakier kiepskiej jakości
Komfort
5,0
Widoczność
Nic do zarzucenia
5,0
Ergonomia
Wszystko na wyciągnięcie ręki, rozmieszczenia przycisków bardzo dobre. Fotele wygodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby nie parują oraz bardzo szybko grzeje w niskich temperaturach. Co do klimatyzacji to często trzeba zmieniać temperaturę aby nie zamarznąć albo się zagotować.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na brak przestrzeni nie można narzekać.
2,0
Wyciszenie
Bardzo kiepskie wyciszenie nadkoli.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak zdania
1,0
Stosunek jakość/cena
Kupując nowe auto za ponad 100 tys. można oczekiwać bezawaryjnej jazdy przynajmniej przez 2/3 lata. Tutaj awaria napinacza w niespełna rocznym aucie. Dodatkowo wnętrze wykończone tanim szybko rysującym się plastikiem.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Haczy 3 bieg oraz wsteczny podczas wbijania; problem z immobilizerem, problem z podświetleniem deski rozdzielczej
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria napinacza
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi MHEV 136KM 100kW
[l/100km]