Silnik
: Spalanie, które można zbić do 5,3 l/100km, a w szczególnych warunkach (70km/h) zejść nawet do 5,0. Dodatkowo komputer pokładowy ma przekłamanie na poziomie 0,1 l/100km - bardzo pozytywne zaskoczenie po półlitrowym oszukiwaniu przez moją poprzednią i30.
Przeniesienie napędu
: Bezproblemowy start z nieodczuwalną praktycznie turbo-dziurą. Jednocześnie ciekawa procedura startowa podnosząca samoistnie obroty silnika (o ok. 250 obr przy jeszcze w pełni wciśniętym sprzęgle) po wbiciu biegu i puszczeniu hamulca.
Układ elektryczny
: Światła pozycyjne i do jazdy dziennej to jedno i to samo (po zaciągnięciu hamulca ręcznego / wyłączeni silnika ulegają przygaszeniu - podobnie po włączeniu kierunkowskazu, przygaszane są po tej samej stronie). W wersji z tylnymi lampami LED świecą się one stale, zatem można pozwolić sobie na jazdę z ich użyciem nawet przy mokrej nawierzchni.