Karoseria
: Design bryły samochodu, cena , wyciszenie. Choć postępu z generacji na generację nie można im odmówić. aha i ilości fajerwerków.
3,0
Całokształt
bez polotu, szału nie ma.
Wrażenia
3,0
Silnik
Koreańczycy jednak są kilka lat technologicznych do tyłu za Europą. Nie wiem skąd oni pobrali te dane katalogowe odnośnie silnika - chyba pisane pod publikę. Okropna charakterystyka momentu dostępna wysoko, a co za tym idzie ogromne spalanie a miało być ekonomicznie przy 1,6 ??? Aby wyprzedzić trzeba zredukować dwa biegi w dół.
4,0
Skrzynia biegów
zestopniowana dobrze.
3,0
Układ jezdny
w porównaniu do Octavi II FL to o klasę niżej.
Komfort
4,0
Widoczność
może być
2,0
Ergonomia
Koreańczycy nie mają \"przemyślanych rozwiązań\" a raczej przypadkowe i wzorowane na wszystkim do okoła.
Design zewnętrzny i nadrabianie błyszczącymi plaskikami to nie wszystko....!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tu poprawnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dość dobrze zaprojetkowana.
5,0
Wyciszenie
tu się ktoś przyłożył do wyciszenia duży PLUS.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miało być tak pięknie, mała pojemność, 16 zaworów więcej koni (niby na papierze) niż Octavia 1,9TDI a wyszło, ..... szkoda mówić.
Komputer pokładowy ma dziwny algorytm liczący ile jeszcze zostało do następnego tankowania.
4,0
Stosunek jakość/cena
to chyba jedyny kuszący na tą chwilę czynnik.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi 110KM 81kW
[l/100km]