Karoseria
: Lakier podatny na szybkie zarysowanie i odpryski - zbyt miękki.
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy, oszczędny.
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracujeprecyzyjnie, choć 5 bieg jest źle zestopniowany (zbyt małą różnica z 6-tym).
SPRZĘGŁO TO PORAŻKA - JEST ZBYT SŁABE I ZACZYNBA SIĘ ŚLIZGAĆ PO OK. 40 TYŚ!
3,0
Układ jezdny
Układ jezdny daje radę, jednak przy prędkościach powyżej 120km/h i silniejszym wietrze - nieźle rzuca po drodze. Stabilność toru jazdy jest niewystarczajaca.
Komfort
3,0
Widoczność
Przeciętna, zbyt szerokie przednie słupki z przodu i zbyt mała szyba z tyłu. Mniej wprawnym kierowcom przydadzą się czujniki parkowania.
4,0
Ergonomia
Erogonomicznie jest okay. Wszystkie przełączniki w zasięgu ręki, kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja, klimatyzacja i nawiewy działają tak jak powinny.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ani dużo ani mało miejsca. Jednak to samochód kompaktowy, więc jest przyzwoicie.
5,0
Wyciszenie
Z racji na dość cichy silnik i 6-cio biegową skrzynieę, wewnątrz samochodu jest cicho (do 140km/h).
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wycokie ceny serwisów autoryzowanych, oraz bardzo drogie części psują nieco obraz. Oczywiście gdyby dodać w większości przypadków koniecznośc naprawy sprzęgła po 40-50 tyś km, to jest już bardzo kiepsko.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi nie zdarzają się często. To plus.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SPRZĘGŁO! Ślizga się po 40-50 tyś km. To przypadek nieodosobniony. Niestety albo jest zbyt słabe, albo materiały użyte są beznadziejnej jakości. Gwarancja tylko do 30 tyś km - PORAŻKA!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDI 135KM 99kW
[l/100km]