Układ elektryczny
: wyładowany akumulator po 20 000 km
Inne
: BT i spasowanie kilku elementów
4,0
Całokształt
Ogólnie nie jest źle choć denerwują detale.
Trzeszcząca, w zależności od temperatury, deska rozdzielcza. Pukająca półka tylna. Nie zawsze łączący się bluetooth i po 20 000 rozładowany akumulator. Serwis nie potrafił wyjaśnić przyczyn i stwierdził, że wszystko jest w porządku choć w cudowny sposób pojawiło się polskie menu i faktycznie od tamtej pory problemu z BT nie ma a akumulator "kręci".
Wrażenia
4,0
Silnik
Kręcić raczej wysoko i jest super. Od 4k obrotów leci!
4,0
Skrzynia biegów
Po przesiadce z VW trzeba się przestawić. Leciutko i miękko.
4,0
Układ jezdny
Generalnie super choć trochę za miękki układ kierowniczy jak na mój gust. Przy silnych podmuchach bocznych trzeba być czujnym.
Komfort
4,0
Widoczność
Tu też trzeba się przyzwyczaić zwłaszcza do lusterek bocznych. Lekko przekłamują kąty widzenia. Można być zaskoczonym ustawieniem auto po zaparkowaniu.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDI 135KM 99kW
[l/100km]