Po roku użytkowania jestem zadowolony z wyboru. Żadna poważna awaria się nie przytrafiła. Jedyny problem, który się pojawił to kilkukrotne nie włączenie się wspomagania przy uruchomieniu pojazdu. Po ponownym uruchomieniu wszytko wraca do normy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeżeli ktoś szuka w aucie sportowego ducha, to niech szuka gdzie indziej. Jeżeli szuka auta do miasta i raz na rok na dalszy wyjazd to jest silnik jest akceptowalny. I jeżeli patrzymy na parametry techniczne nie możemy spodziewać się niczego lepszego ale też niczego gorszego.
4,0
Skrzynia biegów
Chodzi precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się naprawdę dobrze. Nie szaleje nim na zakrętach, ale w normalnej jeździe nie naprawdę dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam uwag negatywnych.
5,0
Ergonomia
Wszytko jest intuicyjne, proste w obsłudze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje kiedy trzeba, chłodzi również.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To chyba największy atut tego auta. Przestrzeni jest naprawdę dużo zarówno z przodu a szczególnie z tyłu pasażerowie nie mają na co narzekać.
5,0
Wyciszenie
Też duży plus. Oczywiście przy 130 km/h robi się głośniej. Za to przy postoju można się zastanawiać czy silnik jest włączony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie to koszty paliwa. Pierwszy przegląd po roku od rejestracji to przegląd nadwozia. Więcej będzie można ocenić po 15 tys. km
5,0
Stosunek jakość/cena
To też duży plus. Fakt kupiłem auto demo ale:
1. Samochód miał przejechane 300 km
2. Zapłaciłem za niego 48 tys. zł za wersje wyposażenia M.
Więc patrząc na to i parząc na wyposażenie nie było lepszej opcji zakupu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszająca się kilkukrotnie wspomaganie przy odpaleniu samochodu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 DOHC 100KM 74kW
[l/100km]