Układ elektryczny
: przepalające się żarówki, popsuty alternator i rozrusznik
1,0
Całokształt
Nigdy więcej KI, 7 letnie gwarancja to mit. Zawieszenie nie podlega żadnej gwarancji podobnie jak przepalające się żarówki. ASO też nie poczuwało się by naprawić turbinę wraz z uszkodzonym silnikiem
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik jest najsłabszą stroną tego samochodu słaby i dychawiczny, niby 140km a Octavia mojego brata przyspiesza sprawniej pomimo mniejszej pojemności i zaledwie 105km.
Silnik uległ awarii przy przebiegu 65 tys km, Podczas jazdy, nagle coś stuknęło zaśmierdziało a z rury wydechowej zaczęły się wydobywać czarne kłęby dymu.
Serwis odmówił naprawy. Nowa turbina, pierścienie, planowanie głowicy i robocizna kosztowały 5800zł.
3,0
Skrzynia biegów
padł synchronizator 2 biegu. Naprawiono w ramach gwarancji. Bieg 6 jest nadbiegiem.
2,0
Układ jezdny
Bardzo nieprzyjemne zachowanie w zakrętach, Nietrwałe łączniki stabilizatorów (wymiana co 15tys km)
Komfort
5,0
Widoczność
Tu wszystko ok, zwłaszcza lusterka są duże.
4,0
Ergonomia
Dużo schowków i intuicyjne sterowanie radiem z kierownicy.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja b/u. Ale ogrzewanie poniżej oczekiwań. Mam ok 6 km do pracy, Po tym czasie powietrze nawet nie jest letnie. Wieje chłodem przez kolejne 2km. Rozgrzewa się dopiero po ok. 10km
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest wszystko ok, Miejsca z przodu jest wystarczająco z tyłu nieco gorzej ale dla dzieciaków wystarczy.
1,0
Wyciszenie
Bardzo bardzo głośno. Chodzi jak ruski traktor
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto w granicach 10 -11 l. Dramat !!!Żaden samochód osobowy tyle mi nie palił.
Gwarancja 7 lat to mit. Zaledwie połowa części które się popsuły serwis naprawił na swój koszt. Resztę jak tłumaczyli gwarancja nie obejmuje.
1,0
Stosunek jakość/cena
Biorąc pod uwagę że auto w ciągu 5 lat i niespełna 80 tys km było na lawecie aż 4 krotnie cena za ten koreański złom drastycznie wzrasta.
A jakość... jaka jakość.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo awaryjny model. Od czasu kiedy go kupiłem popsuły się: centralny zamek, sterowanie szybą kierowcy, regulacja głośności w radiu, ciągle przepalają się żarówki świateł mijania i stopu, łuszczy się drążek skrzyni biegów i środkowy kokpit,
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padła turbina czyniąc spustoszenie w silniku, zepsuł się alternator i rozrusznik, bardzo nietrwałe zawieszenie. Zdążyłem wymienić wahacze, końcówki drążków, łączniki stabilizatorów (wymieniałem już 3 razy)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]