Auto całkiem udane, najważniejsze zalety to dużo miejsca w środku, świetne nagłośnienie, na oryginalnych michelinkach świetnie się prowadzi, jakość wnętrza na 5. Pytanie jak z trwałością, ale na to za wcześnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Całkiem żwawy silniczek ,ale przyspieszenie zaledwie przeciętne. Jak to w dieslach subiektywne odczucia są dużo lepsze niż autentyczne czasy przyspieszeń - co wynika z chwilowego wciskania w fotel a potem nic, zmiana biegu znów nic, po chwili znów w fotel. Taka przerywana jazda. Nie mogłem dogonić na prostej starej BMW 2.0 benzyna 150 KM, ale taki urok diesla..Do normalnej jazdy calkiem ok
5,0
Skrzynia biegów
działa bardzo dobrze
4,0
Układ jezdny
świetnie się prowadzi, tylko trwałość przeciętna.
Komfort
4,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na auto klasy kompakt rewelka
4,0
Wyciszenie
jak na diesla bardzo dobre
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio po mieście 7.5, na trasie poniżej 6 spokojnie można zejść. Są oszczędniejsze silniki ale ważniejsze pytanie od kilku kropel paliwa, to które okażą sie trwalsze.
4,0
Stosunek jakość/cena
ok
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klamka wewnętrzna drzwi coraz częściej nie działa - nie można wysiąść z auta
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za krótki staż
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]