Układ elektryczny
: błąd czujnika hamulca i kontrolka ESP
4,0
Całokształt
Auto raczej niezawodne, może nie jest to top design, ale wszystko jest na swoim miejscu. Po korekcji mapy wtrysku 148KM i wtedy zdecydowanie przyjemniej sie jeździło. Auto oszczędne i na dojazdy do pracy bardzo w porządku
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik sprawował się dobrze, nigdy nie stanął i zawsze dowiózł na miejsce.
4,0
Skrzynia biegów
Przy 210000 wymiana sprzegła, biegi ciezko wchodziły, pozatym sprzęgło dość twarde i nie mozna miękko zmieniać. Miałem z tym problem nawet po 1,5 roku uzytkowania. Lewarek działa precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny ok, nie jest to limuzyna prezesa, ale dla przeciętnego kierowcy daje radę.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznośc dobra, czujniki cofania dodatkowo pomagają
4,0
Ergonomia
Jest dobrze, schowki i podłokietnik, fotele, regulacja kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie mam uwag.
3,0
Wyciszenie
Auto klasy przeciętniak, nie wymagałem zbyt wiele, ale do 120 jest bardzo ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zamarzające drzwi a dokładniej rygle zamków, to duzy minus.
błąd czujnika hamulca i paląca się lampka ESP
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zanotowałem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
[l/100km]