Świetny samochód, wart swojej ceny, mimo przebiegu nie ma z nim najmniejszych problemów, bagażnik bardzo pakowny
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dynamiczny, jednak bardzo wyraźnie wyczuwalna jest turbo dziura. do 1600 obrotów samochód nie jedzie ale potem budzi się w nim demon. Brak dwumasy oraz łańcuch rozrządu
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie bardzo precyzyjna, jedyny problem jaki mam to z wrzucaniem dwójki przy zimnym silniku ale być może to kwestia złych nawyków z poprzedniego auta
5,0
Układ jezdny
Samochód trzyma się drogi jak przyklejony mimo bardzo wąskich opon, układ kierowniczy bardzo precyzyjny, dosyć twardo zestrojony
Komfort
3,0
Widoczność
Mimo mojego wzrostu (195) nie widzę maski. Widoczność do tyłu bardzo kiepska, na szczęście lusterka są bardzo duże
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, radio sterowane z kierownicy, może odrobinę za dużo przycisków na konsoli środkowej. Górna część kokpitu i boczki drzwi wykonane z mega ciekawego miękkiego materiału
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja jest bardzo sprawna, zimą ogrzewanie też daje radę, super opcją dla mnie jest klimatyzowany schowek co jest rzadkością w tej klasie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na samochód z tego segmentu miejsca jest aż nadto, mam 195 cm wzrostu a fotel przysuwam dość mocno do przodu, na głową 3 palce wolnej przestrzeni przy maksymalnie opuszczonym fotelu, z tyłu nie jeżdżę ale sam za sobą nie mam problemu z przestrzenią
3,0
Wyciszenie
Bardzo słabo wyciszony silnik a przy prędkościach autostradowych strasznie szumi słupek B
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie spalanie 5,5 litra mówi samo za siebie, jak dotąd żadnych inwestycji oprócz opon i filtrów
5,0
Stosunek jakość/cena
za to co ten samochód sobą prezentuje to prawie darmo
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak, oby jak najdłużej :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak samo jak powyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
[l/100km]