Plusem KIA Cee'd kombi po liftingu (moja z 2011 roku) jest niski koszt utrzymania, ladny wyglad, perfekcyjne na autostrady - male koszty spalania, duzy bagaznik i mozliwosc rozlozenia siedzen. Wysokie bezpieczenstwo (5/5 NCAP).
Wrażenia
4,0
Silnik
90 KM Diesel milo zaskakuje, dosc dobre spalanie (chociaz ciagle ponizej pierwotnych oczekiwan), ciezko rozpedzic, ale rozpedzone auto po prostu smiga - swietne na autostrady.
4,0
Skrzynia biegów
Ciezko zmienia sie biegi, nic sie nei psuje - 20 tys km przejechane w rok - kupujac 120 tys km, obecnie 140 tys.
4,0
Układ jezdny
Nic sie nie psuje, aczkolwiek bez wiekszych sensacji. Dobre zawieszenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznosc, duze lusterka, dobrze skonstruowane dodatkowe tylne szyby umozliwiajace latwy wyjazd z miejsca parkingowego. W lepiej wyposazonych wersjach kamera cofania.
3,0
Ergonomia
Standardowe odchlenia siedzen, oparcia. Kierownica ustawiana gora-dol, przod-tyl - za co dodatkowa gwiazdka. tylne siedzenia nieruchome - brak stolików jak to jest w tanszych autach. Za duzo plastiku w srodku i ta niezbyt urodziwa tapicerka...
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
niestety jestem zawiedziony auto z 2011 roku ma klimatyzacje jak poprzednia Corolla z 1998... moze dlatego ze nie posiadam klimatyzacji (jest pseudoklimatyzacja). Dlugo sie nagrzewa.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest dobrze chociaz przestrzeni nie jest zbyt wiele, malo z tylu na nogi - dobre dla rodzin z dziecmi. Spory bagaznik - ponad 500 litrów, a po rozlozeniu siedzen 1500.
2,0
Wyciszenie
niestety ta kwestia lezy... jest w samochodzie za glosno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niskie oplaty, male spalanie (diesel)- niewielki zawód co do wydajnosci, myslalem o wiekszej oszczednosci, ale jezdze z pelnym ladunkiem - wózek, rodzina.
5,0
Stosunek jakość/cena
wydalem 30 tys zl, ale nic pozniej oprocz wymiany opon, za takie auto to naprawde dobrze.