Auto zakupione przeze mnie jako 11 letnie użytkowane w latach 2019-2023, zrobiłem nim 65 tyś. kilometrów. Na początku był to wybór pokierowany głównie rozsądkiem ponieważ były to auta w tej cenie średnio 4-5 lat młodsze niż BMW serii 1, Audi A3, Toyota Corolla czy Mini. Jednak po 4 latach stwierdzam że był to świetny wybór, auto mało spotykane z ciekawą sylwetką, solidnym silnikiem, całkiem dobrze się prowadzące.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wiadomo, nie jest to auto sportowe z klekoczącym Dieslem ale posiada dobrą dynamikę do miasta oraz wystarczającą moc do bezstresowego wyprzedzania w trasie przy niskim spalaniu (5-6 trasa, 7-8 miasto)
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów w trasie utrzymywać może niskie obroty, dobrze wystopniowane do miasta
4,0
Układ jezdny
Bardzo poprawny, w zakrętach trzyma się bardzo dobrze przy normatywnej jeździe. Jak chce się trochę szybciej przejechać zakręt wykazuje lekką podsterowność
4,0
Karoseria
Nie rdzewieje, ale lakier podatny na zarysowania
Komfort
4,0
Widoczność
Przód oraz boki świetna, bez problemu widać światłą stojąc w pierwszym rzędzie, słupki A nieco szerokie ale można się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Wszystko intuicyjnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zdecydowanie wystarczająca, dla 4 osób nie ma problemu, można spokojnie jechać w kilkugodzinną trasę. Dla 5 nieco ciaśniej ale w mało którym aucie z tyły jest wygodnie w 3. Poza tym ze złożonymi siedzeniami w bagażniku woziłem 2 rowery MTB
3,0
Wyciszenie
Tutaj jest gorzej, plastiki potrafią zatrzeszczeć na wybojach. Przy jeździe 110-120 km/h nie ma problemu, dopiero przy +140km/h robi się głośno i dłuższa jazda szybciej robi się męcząca
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak awarii, podstawowe częsci dośc tanie i dostępne
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak za auto do 15 tysięcy (2019-2023 rok) naprawdę świetny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi VGT 140KM 103kW
[l/100km]