Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Ceed I pro_cee´d Facelifting

Kaizen, 14 lat temu
Silnik 2.0 DOHC CVVT 143KM 105kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Kia Ceed I pro_cee´d Facelifting 2.0 DOHC CVVT 143KM 105kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Dobre wyposażenie.
5,0
Całokształt
Moim zdaniem (jak na razie) Kia Pro Cee\'d to naprawdę fajne autko i to za rozsądne pieniądze. Niczym nie odbiega od konkurentów a nawet czasem przewyższa. Nadwozie dobrze się prezentuje szczególnie na tle innych odmian nadwozia a silnik 2 litrowy benzynowy chyba najlepiej do niego pasuje, bo jest cichy, dynamiczny, niedużo pali (jak na benzynowy 2.0) i nie jest tak skomplikowany jak diesel 2.0 , który może w przyszłości powodować kosztowne problemy np.awarie turbiny, wtryskiwaczy, koła zamachowego dwu-masowego itd (jak to w nowoczesnych dieslach bywa).
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest stosunkowo cichy, zwłaszcza na niskich obrotach. Nie odczuwa się żadnych wibracji, na postoju przy włączonym silniku prawie nie wiadomo czy silnik pracuje.Elastyczność silnika pozwala na dynamiczną jazdę w szerokim zakresie obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów działa poprawnie, biegi łatwo się \"wbijają\". Dobrze leżący w dłoni i niezwykle elegancki drążek zmiany biegów.Skoki lewarka dość krótkie. Przyzwyczajenia wymaga nieco za wysoko ustawiony pedał sprzęgła ale to chyba można regulować.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie pozwala na stabilną jazdę i jest sprężyste tzn daje spory komfort i jednocześnie trzyma na zakrętach. Mankamentem jest głośna jego praca, przejazd po dziurawej drodze będzie akustycznie odczuwalny.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki bardzo dobra, do tyłu nieco gorzej ale mamy do dyspozycji duże lusterka i czujniki parkowania w standardzie (czujniki parkowania są dodawane do nowych aut w promocji).
5,0
Ergonomia
Bardzo prosta i intuicyjna obsługa. Niepotrzebna jest instrukcja. Nie ma problemu z dostępem do żadnego z elementów.Bardzo fajnie rozwiazane sterowanie radiem i tempomatem z kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto posiada klimatyzację automatyczną dwustrefową, wystarczy ustawić temperaturę i po kilku sekundach ją mamy. Szyby w aucie nie parują to podstawa dobrej widoczności.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód pomimo 3 drzwiowego nadwozia ma ogromną ilość w środku, również z tyłu. Każda osoba zasiadająca wewnątrz chwali wnętrze za przestrzeń.Konkurenci w klasie nie dają takiej swobody.
4,0
Wyciszenie
Auto jest ciche. Jedyne odgłosy jakie docierają do wnętrza to praca zawieszenia na dziurach oraz silnik przy prędkości przekraczajacej 160 km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie po pierwszych 2 tyś km spadło średnio o 0,5 litra/100 km. Na obecna chwilę na trasie przy spokojnej jeździe spala 6,5-6,8 litra w mieście 9-9,5 l, w cyklu mieszanym około 8,1-8,5 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przed zakupem odwiedziłem wiele salonów konkurencji oraz odbyłem mnóstwo jazd próbnych - najlepiej wypadł Pro Cee\'d bo oferował najwięcej za najmniejsze pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto jest za młode i ma za mały przebieg aby coś konkretnego napisać - do tej pory żadnej usterki nie było.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto jest za młode i ma za mały przebieg aby coś konkretnego napisać - do tej pory żadnej usterki nie było.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DOHC CVVT 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Kia Ceed I

Liczba wpisów: 40

Kia Ceed I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Kia Ceed I pro_cee´d Facelifting