Jak wsiadłem do nowego, to byłem zachwycony, że za taką cenę można zbudować samochód porównywalny do ni9emieckiej czy japońskiej konkurencji. Z czasem moja opinia uległa zmianie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo dobrze przyspiesza. Ładnie pracuje. Brak zastrzeżeń.
4,0
Skrzynia biegów
Praca prawidłowa.
2,0
Układ jezdny
Prowadzenie tragedia. Bardzo, bardzo podsterowny tzn. przy pokonywaniu zakrętów z dużą prędkością jedzie prosto. Należy uważać, nawet podczas przy dobrych warunkach atmosferycznych. Zastanawiam się, czy to wina tak zestrojonego zawieszania czy 2-litrowego silnika. Nie jeździłem innym silnikiem, więc nie wiem.
Komfort
3,0
Widoczność
Strasznie twarde siedzenia. Bardzo niewygodne.
4,0
Ergonomia
Liczne schowki - to się chwali.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Może być.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest wystarczająco miejsca z przodu i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Tutaj nie ma szału.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części i jakość obsługi na serwisie pozostawia wiele do życzenia. Muszą zdobyć jeszcze doświadczenie. Gwarancja 5 - letnia w praktyce to fikcja. Jeśli chodzi o zużycie paliwa, to nie liczyłem - samochód służbowy :)
3,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę daje rade. Z biegiem czasu schodzi politura z gałki zmiany biegów. Wygląda to mało estetycznie. Przeciera się tapicerka (może to być spowodowane wyprofilowaniem foteli)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dość awaryjna. Zawieszenie nie wytrzymuje na naszych drogach.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Korozja jest utrapieniem. Pojawia się nawet za uszczelkami drzwi samochodu. Przed zakupem radze dokładnie sprawdzić.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]