Inne
: Przerdnie fotele po 2 m-ca użytkownia nadaja się do wymiany
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik OK
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jak dla mnie ideał
4,0
Układ jezdny
OK
Komfort
4,0
Widoczność
OK
4,0
Ergonomia
OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Historia Napraw gwarancyjnych fotela w samochodzie KIA CEED zakupionym 22.03.2007 w Warszawie
Wizyty
1. Dwa tygodnie po kupieniu samochodu udałem się do autoryzowanego serwisu w celu usunięcia usterki skrzypiącego fotela kierowcy. – fotel i elementy zostały przesmarowane – efekt kilka godzin bez odgłosów
2. Tydzień po pierwszej wizycie odbyła się kolejna – fotel i elementy zostały przesmarowane – efekt kilka godzin bez odgłosów
3. Trzecia wizyta i kolejne smarowanie - – fotel i elementy zostały przesmarowane – efekt kilka godzin bez odgłosów
4. Po wcześniejszym kontakcie z KIA Polska zadzwoniłem i powiedziałem że jeżeli fotel nie zostanie naprawiony będę zmuszony do wystąpienia o wymianę samochodu - – fotel został wymieniony – efekt brak jakichkolwiek odgłosów – fotel idealny niestety fotel był w innym kolorze (beżowy odcień tapicerki) i byłem zmuszony na kolejną wizytę w celu „wymiany tapicerki” –
5. Kolejna wizyta i wymiana tapicerki polegała na założeniu ponownie starego fotela
6. Na moją informację o tym że ponownie mam założony stary fotel który od początku reklamowałem zostałem zaproszony na kolejną wizytę i tym razem zostawiono mi siedzisko ze starego fotela a oparcie przełożono z nowego stojącego na placu – efekt trzeszczący fotel i siedzisko – brak jakichkolwiek oznak polepszenia sytuacji do tego doszło skrzypienie drugiego fotela pasażera
7. Na telefoniczną informacje że kolejna naprawa nic nie dała zostałem zaproszony na kolejne spotkanie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 122KM 90kW
[l/100km]