Byloby doskonale, ale faktycznie powyzej 4000 obrotow silnik jest dosc glosny. Ale bardzo elastyczny, po przejsciu z Golfa III 1.8 (75KM) bardzo dobrze sie prowadzi.
4,0
Skrzynia biegów
Aczkolwiek wydaje sie z lekka plastikowa. Biegi nie wchodza tak pewnie jak np w Golfie III.
5,0
Układ jezdny
Dla mnie bomba. Auto wysmienicie trzyma sie drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam 183cm i widze dobrze z tylu wiec widocznosc na piatke. Jako bonus dolozyli czujnik parkowania wiec zona (nizsza) nie bedzie miala rowniez problemow.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Dawno nie siedzialem w tak user friendly aucie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima manualna dziala swietnie, auto bardzo szybko sie chlodzi jak rowniez ociepla.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutow. Na uwage zasluguje naprawde przestronne wnetrze z tylu.
5,0
Wyciszenie
Silnik na biegu jalowym prawie nieslyszalny. Podczas jazdy do 150km/h cicho. Po wejsciu na obroty powyzej 4k juz zaczyna byc glosniej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu trudno mi powiedziec, przejechalem niewiele kilometrow i spalil okolo 8l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Swietne auto za swietna cene. Wersja 1.6 122KM Comfort Plus (plus bonusowo alarm, czujnik parkowania i dywaniki) za 54tys.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 122KM 90kW
[l/100km]