Przeniesienie napędu
: spalone sprzęgło po 5500km, nieuznana gwarancja i pełnopłatna naprawa, która raczej nie rozwiązała problemu, uporczywe twierdzenie serwisu, że to ja sobie psuję sprzęgło
3,0
Całokształt
Śmierdzące sprzęgło i postawa gwaranta bardzo ciąży na ocenie.
Dopóki KMP i związane z nimi ASO nie zmienią polityki wobec klientów to nie polecam samochodów marki KIA, bo w momencie zakupu nie da się tak naprawdę sprawdzić na jaki egzemplarz się trafia, sprawny czy z ukrytą wadą. Winny nie jest samochód, dobry egzemplarz jest na pewno OK winny jest serwis i jego niepoważne traktowanie klienta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy, szczególnie na niskich obrotach
3,0
Skrzynia biegów
Czasami są problemy ze wstecznym, raz jedynka nie chciała wejść.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno mi się wypowiedzieć, gdyż sprzęgło w moim egzemplarzu CEE\'Da niezbyt dobrze pracuje. Odczuwalny smród palonego sprzęgła w niektórych sytuacja, również po naprawie (spalone sprzęgło po 5500km, nieuznana gwarancja i pełnopłatna naprawa, która raczej nie rozwiązała problemu, uporczywe twierdzenie serwisu, że to ja sobie psuję sprzęgło).
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Patrz wyżej. Problem tylko czy to wina konstrukcji czy serwisu i KMP, które się niezbyt poczuwają się do odpowiedzialności za swój produkt w ramach gwarancji. Nie jasne kryteria uznawania i nieuznawania gwarancji. Korespondencja z KMP daje dużo do myślenia na temat polityki firmy wobec swoich klientów, którzy mieli pecha nabyć samochód z poważnym defektem fabrycznym.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 122KM 90kW
[l/100km]