Silnik
: dobrze się zbiera, długi zakres z wysokim momentem, ciągnie prawie jak diesel od 2000 do 6000 obr * min.-1, przydaje sięszczególnie na trójce i czwórce przy wyprzedzaniu
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę głośny na wyższych obrotach
5,0
Skrzynia biegów
nie ma co narzekać
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
przy 170-180 nie wiadomo jaki jest kontakt z asfaltem, dziwne uczucie, lae takich okazji do testowania nie ma za dużo
5,0
Ergonomia
czasem bolą mnie plecy, ale tak mam we wszystkich samochodach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
cieplo/zimno, jak kto sobie życzy, nie wiem jak z ogrzewaniem z tyłu, bo siedzę z przodu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca, swoboda dla pasażerów,
4,0
Wyciszenie
najpierw koła, potem silnik, trzeba jechać 70-90, max 100 to jest aż za cicho
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak wszystkie wysokoobrotowe, najlepiej jezic na niskośrednich obrotach, przy 160 jest na komputerze 16 l/100 km, na szczęscie przy 100 spada do 6 l/100, a jak ktoś chce bić rekordy zmieści się z Katowic do Warszawy za 5,2 l/100 km, tylko cięzarówek nie można wtedy wyprzedzać wszystkich.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
coś tam stuka pod konsolą, coś skrzypnie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nowy i nic się takiego nie dzieje, może mam szczęscie nawet stary polonez mnie nie zawiódł, ale to kwestia profilatyki
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 122KM 90kW
[l/100km]