Silnik
: Mimo, że 16V to naprawdę elastyczny i nie trzeba go bardzo kręcić żeby się płynnie poruszać.
5,0
Całokształt
Dla mnie wzór w klasie C
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje równo, bardzo ładnie wchodzi na obroty i jest elastyczny. Powyżej 3tys zbiera się naprawdę nieźle.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą doskonale. Jedynie do 1nki trzeba użyć nieco większej siły niż do pozostałych biegów. 1 i 2 bardzo silna, 3 elastyczna, 5 ekonomiczna lecz po wcisknięciu gazu przy większych prędkościach spokonie można wyprzedać.
5,0
Układ jezdny
Kompromis między komfortem a stablinością. Dla mnie wzór.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna widoczność do przodu i na boki. Do tyłu jest gorzej, rekompensują to super duże lusterka boczne i opcjonalne czujniki parkowania
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Intuicyjna obsługa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trudno napisać o ogrzewaniu, ale klimatyzacja działa wydajnie. Nigdy nie zdarzyło się aby szyba parowała. Osobiście podoba mi się praktycznie płynne starowanie wiatrakiem wentylacji (wer. z klimatyzacją manualną)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na swoją klasę to ponadprzecięnie dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Jeszcze nigdy nie jechałem autem segmentu C, który byłby tak wyciszony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużym plusem jest cena zakupu.
Minusem spalanie w mieście.
Co do napraw i przeglądów nie mogę się wypowiadać bo ich nie było.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość jest naprawdę dobra, w połączeniu z ceną zakupu uważam że jest doskonała.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez zastrzeżeń, ale trochę mały przebieg aby się wypowiadać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez zastrzeżeń, ale trochę mały przebieg aby się wypowiadać
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 109KM 80kW
[l/100km]