Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Ceed I Hatchback 5d Facelifting

inmat, 17 lat temu
Silnik 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Kia Ceed I Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wszystko zależy od tego, jak obsłuży mnie jutro serwis. Gdyby nie wpadka z wentylacją, dałbym 5.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest dynamiczny i elastyczny. Przyspiesza bardzo fajnie. I brzmi sportowo... Jak każdy diesel jest nieco głośniejszy jak jest zimny, ale po rozgrzaniu się jest cichy.
4,0
Skrzynia biegów
Być może to kwestia tego, że auto jest nowe i niewyrobione. Czasami haczy się wsteczny a przejście z 1 na 2 stanowi większy opór niż na wyższych biegach (także redukcja). Mimo tego uważam, że chodzi lekko a skoki nie są za długie.
4,0
Układ jezdny
Pewnie się prowadzi. Zestrojony dosyć sztywnie ale komfortowo. Jeśli na zakręcie przy prędkości pow. 60 km/h wpadnie się na wybój (dziurę), czuć lekkie szarpnięcie i chęć samochodu do "niesłuchania się" kierowcy, ale momentalnie poddaje się prowadzącemu.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód - super. Tył - dosyć ograniczony, ale dzięki dużym lusterkom nie stanowi problemu cofanie nawet na zatłoczonym parkingu.
4,0
Ergonomia
Dobra. Minusem jest przycisk przełączania trybu wyświetlania informacji przez komputer. Nie wiem czemu przycisk umieszczono przy wyświetlaczu...? Dlaczego nie znalazł się w dzwigience kierunkowskazów czy świateł. Poza tym wszystko jest ok.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szczerze to dałbym najniższą notę, bo przejechałem 600 km i się okazało, że siadł nawiew na twarz... W serwisie zaczęli się do tego dobierać i stwierdzili, że bez rozbierania całej deski nie są w stanie tego naprawić. Pogrzebali i w tej chwili niezależnie od ustawień wentylatora to zawsze dmucha na twarz (nawet w trybie nawiewu na szybę), natomiast na nogi w tej chwili nie ma zupełnie nawiewu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Naprawdę nie ma w tym względzie godnego konkurenta w tej klasie.
4,0
Wyciszenie
Silnika (jak się nagrzeje) przy spokojnej jeździe nie słychać. Zawieszenie na dziurach pracuje dosyć głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po mieście na razie średnio 7,3 l/100 km. Jak się ułoży wszystko w silniku to spalanie będzie pewnie niższe. Czas pokaże.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wydaje się, że to bardzo dobra propozycja. Konkurencja musi się dostosować.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na zakrętach słychać, jak coś brzęczy w okolicy prawych przednich drzwi... Brzmi to tak, jakby się gdzieś jakaś śrubka turlała, aczkolwiek w drzwiach nic nie słychać jak się nimi macha... Podejrzewam, że coś jest nie tak jeśli chodzi o montaż alarmu i to dlatego. Może to nie jest usterka, ale mnie wkurzają jakiekolwiek dodatkowe dźwięki, których nie powinno być.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie to kłopoty z wentylacją... Jeśli mo to sprawnie naprawią, to uznam, że to był przypadek i na mój egzemplarz po prostu trafiło...

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Kia Ceed I

Liczba wpisów: 40

Kia Ceed I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Kia Ceed I Hatchback 5d Facelifting