duża pojemność silnika, moc wystarczająca i doskonały moment obrotowy. W pełni załadowany samochód z przyczepą rusza bez dodawania gazu, na wielu trasach można zapomnieć o istnieniu skrzyni biegów. Co jest lepsze od dużego silnika? Jeszcze większy.
4,0
Skrzynia biegów
brakuje np. 6 biegów reszta dobrze spasowana do silnika i charakteru pojazdu (nie jest do samochód do ścigania się)
Wsteczny bieg nieco za szybki zwłaszcza do cofania z przyczepą, niestety wtedy trzeba pracować sprzęgłem.
4,0
Układ jezdny
240oookm bez większych usterek to chyba wystarczy aby jeździć a nie stać w warsztatach.
Konstrukcja podwozia znacznie silniejsza niż potrzeba,
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby, duże lusterka, wysoka pozycja za kierownicą
4,0
Ergonomia
typowo jak w każdym samochodzie japońskim lub koreańskim, żadnych fajerwerków czy niedoróbek
wszystko pod kontrolą
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po etapie prób i błędów jestem w stanie zamrozić pasażerów lub ugotować, każdemu wedle potrzeb,
mam automatyczną klimę działa bez zarzutu, dodatkowa nagrzewnica z tyłu i klima
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
cztery osoby, każda ma swój fotel trzeci rząd tylko nieco gorzej
3,0
Wyciszenie
mogło być lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 2,9 litra jest dobrze
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem używany za 1/3 pierwotnej ceny więc moja ocena jest taka, ponad 100ooozł za nowy to trochę za dużo, ale używki są ok
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeździ i nic wielkiego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
i dalej jeździ poważnych usterek brak
największą usterką są
1. serwisy, ale omijam je z daleka, sam jestem mechanikiem
2. serwisy, ale nie mam potrzeby ich wizytować
3. serwisy, skończyła się gwarancja i nie trzeba robić obowiązkowych przeglądów
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 CRDi 144KM 106kW
[l/100km]