Zaczne od tego że rodzina się ucieszy.
Funkcjonalnie idealne auto. Bagażnik daje sie łatwo powiekszyć po wyjęciu podwojnej podłogi i styropianowych schowków oraz przesunieciu foteli do przodu za co duży plus. fotele w miare wygodne choć troche twardawe. Wyposażenie podstawowe ok, Audio fajnie gra.
A teraz co na to kierowca.
Jeśli ktoś jeżdził wcześniej niemieckimi lub francuskimi samochodami bedzie miał 2 w jednym
Ale niestety sie załamie :(
Prowadzi sie to coś jak pralka na kułkach,
Tragiczny układ kierowniczy, okropnie podsterowny samochod sztywno zawieszony w wersji CRDI Wiec mało komfortu a prowadzi sie bardzo KIEPSKO. Kontrola trakcji tylko przeszkadza i nie radzi sobie z autem w krysysowych sytuacjach.
A kryzys to dla tego auta kilka ziarenek piasku na drodze.
Pod tym wzgledem wersja benzynowa która jest w salonach do jazd testowych jest znacznie lepsza
Do tego kiepskie wyciszenie dobrego silnika i po godzinie jazdy mamy dosyć klekotu. tu nawet stary 1.9tdi był niesłyszalny powyżej 100km/h a ten wiecznie klekota i jest to najgłośniejszy element samochodu. niskie temperatury powodują ze auto skrzypi i czeszczy
reasumując ładne opakowana Tandeta
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima usawiona na szybe zamraż nogi co w trasie jest bardzo denerwujące
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka usterk sie przytrafiło
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 VGT CRDI 115KM 85kW
[l/100km]